May 9, 2019

Bermula

Assalamualaikum...

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Alhamdulillah...

Siri antologi Muhasabah Diri, Bercakap Dengan Cermin yang diterbitkan oleh Galeri Ilmu dibawah Akedemi Bonda Nor. 9 buah buku dihasilkan oleh penulis seramai 214 orang termasuk saya. Gabungan penulis yang cukup ramai dan meriah dengan silaturrahim!

Setiap buku padat dengan kisah2 menarik dengan lebih kurang 210 - 230 mukasurat setiap satu.

Hasil tulisan saya dalam Siri Antologi ke 9,  Sakitnya Tu Di Sini. 😁

Sepanjang Ramadan ini, selain dari Al-Quran, buku ini sangat sesuai jika ia dijadikan bahan bacaan. Banyak perkongsian dan pelajaran tentang kehidupan. Selagi ia membantu mendekatkan diri dengan Allah dan mendatangkan keinsafan, insya-Allah, ada ganjaran pahala yang sediakan.

Buku2 ini berkonsepkan dakwah santai kerana ianya adalah Siri Muhasabah Diri yang menyelitkan ayat2 Al-Quran & hadis dalam bentuk perkongsian pengalaman (cerita) oleh para penulis.

Bagi yang berminat untuk membeli, boleh hubungi saya atau terus klik
https://orderbukubdc.wasap.my/

Harga setiap buku adalah RM20 + RM5 (kos penghantaran) dan jika berminat untuk membeli kesemua Siri Muhasabah Diri ini (9 buah), harganya RM180 sahaja dengan kos penghantaran ditanggung oleh saya sepenuhnya.

Jika ada yang mahu sponsor (waqaf) buku2 ini, tapi tidak tahu dimana mahu disalurkan, saya @ pihak Galeri Ilmu akan membantu. Selalunya kami akan menyalurkan buku2 ini ke masjid2 atau sekolah2 (sudut bacaan / perpustakaan).

Hasil dari jualan buku2 ini, 100% royalti akan disumbangkan terus kepada Rumah Anak Yatim Baitul Saadah di Kedah, yang dikelolakan oleh Prof Muhd Kamil dan Cikgu Abu Hasan Morad (org kuat GI).

Ini bermakna, dengan membeli, selain dari mendapatkan faedah untuk diri sendiri dengan membaca buku2 ini, anda juga menyumbang untuk rumah anak yatim. Bukan  sebarangan buku nih, buku yang berfaedah, ganjaran 2 dalam 1, ganjaran dunia dan akhirat!

Allahuakbar... nikmat apa lagi yang mahu kau dustakan?

Mohon sokongan anda dalam kembara kerjaya penulisan saya yang baru bermula.

Jom beli dan baca!
Jom wakaf dan kutip pahala!

Salam sayang dari;
Su Aznah
Fb: Nora Aznah

No comments: