Sep 15, 2008

Trimas


Award ini saya terima dari Kak Kamsiah. Terima kasih... Saya ambik jugak walaupun saya tak rasa saya layak. Ye lah... paling cun tu... macam bukan saya je... huhu.... Sesekali perasan tak pe kan?
Anyway, trimas ye kak kam.... Muah.. Muah... (cium pipi kiri dan kanan)

Ini pun saya terima dari Kak Kamsiah jugak. Kak Kam ni mmg pemurah.... Penuh lemari saya dengan koleksi award. Hehehe... Tapi best blogger..? Terangkat dan terjolok bakul saya nanti... Ish... Malu pulak saya...


Ini saya angkut dari rumah Eda. Memang ceria sungguh... walaupun posa dan matahari bersinar terik, tapi tetap bersemangat... Makacih ye Eda... Muah.. Muah... (ciuman pipi kiri kanan gak)


Yang ini saya kena terbang dan berenang jauh untuk mengambilnya. Mesir... Jauh tu... Ibnurashidi, syukran jazilan. Terima kasih. (ucapan je lah ye... tak leh muah muah macam Eda dan Kak Kam... kekeke)

Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna buat kita semua. InsyaAllah.

3 comments:

Ibnurashidi said...

ya ya kak su..berenang kuak kupu2 ya..hehe, jauh beribu kilomtr tu tapi mujur sempat pungut ya.

Takpa, sebagai tanda penghargaan. Tiada meminta sebarang balasan.

y4ku24 said...

baik benar Kak Kamsiah ye. Suma rakan2 bloggers dia anugerahkan. mentang2 ramadhan. hihi.

suara said...

ibnurashidi...
kak su berenang kuak kura-kura je... tapi sbb penuh semangat, sampai le juga ke sana untuk ambik pemberian istimewa tuh... :D

y4kuz4...
:D Rezeki bulan Ramadhan yang nak dikongsi... Alhamdulillah... diterima dgn hati terbuka.