Jan 2, 2018

Buat suami...

Wahai suamiku...
Mungkin aku tak cantik dimata orang... 
        tapi ku harapkan diri ni cantik pada pandanganmu...
Akupun tak sebaik dan sebijak perempuan lain... 
        tapi kuharap setiap luah bicaraku mampu membahagiakan dan menenangkanmu
Aku bukan wanita luar biasa... 
        tapi kuharap aku mampu membuatkanmu merasa bangga dgn seadanya...
Aku bukan juga wanita sempurna... 
        tapi aku mengharapkan kita akan saling menjadi pelengkap dan penyempurna antara kita...
Aku hanya wanita yg terkadang khilaf dan sering membuat salah... 
        dan aku harapkan teguranmu dan maafmu sentiasa ada buatku...
Wahai suamiku...
Maafkan aku yg terkadang lalai dari kewajibanku
Maafkan aku yg terkadang berbuat salah tanpa kusengajakan
Maafkan aku yg terkadang membuatmu terluka dan berduka
Maafkan aku yg selalu merindu dan mungkin membebankan mu dengan perasaan yg tak ku tahu...
Maafkan segala2nya.... maafkan kekuranganku...
Namun percayalah
Seminit rasa kesalku, kalah dengan sejuta rinduku
Rasa gelisah, kalah dengan rasa nyaman berada disampingmu
Rasa takut, kalah dengan rasa yakin bahawa... 
       cinta dan sayangku direstu Allah Al-Waduud...
Lalu... doaku sentiasa mengiringimu
Rinduku sentiasa kubisikkan diangin lalu
Cintaku sentiasa kukirimkan walaupun tanpa menggunakan khidmat pos laju... 😁
Doaku... semoga rasa lelah dan keringatmu setiap hari
Senantiasa menjadi ibadah yg diterima Allah
Sungguh aku merasakan...
Kamulah pelengkap hidup ku
Penyempurna rinduku...
Suamiku....
Selamat menyambut ulang tahun kelahiran yg ke 46
Semoga yg baik2 saja berlaku dlm kehidupan dimasa depan...
Semoga Allah izinkan aku membahagiakanmu dan menghiasi taman hatimu dengan segala keindahan perasaan, 
        selagi hayat dikandung badan,     
        selagi nadi masih berdenyutan...
Hatiku dan jasadku milik Allah...
Dan kumohon padaNya agar hanya padamu ia diserah...
Semoga keikhlasan hatiku berdoa buatmu akan dikabulkan Allah selalu... 
        sentiasa... 
                selamanya....
💕💖💝💖💝💖💝💕
🧡💛💚💙💜🖤

No comments: