Jul 22, 2011

Kembali....

Hari ini hari terakhir saya bekerja. Bayangan kebun durian memenuhi ruang fikiran. Aromanya merayu saya pulang.

Entah bagaimana perjalanan hidup saya nanti. Suasana yang pasti berbeza. Langkah yang tak mungkin sama.

Saya mula merindukan kehidupan di Shah Alam. Bersama teman-teman sepengajian yang penuh kemeriahan dan senda gurau. Ustaz-ustaz yang cukup berpengetahuan dan tak pernah lokek dengan ilmu. Saya menumpang kasih dan berkongsi cerita suka dan duka.

Dan... Mengusik mereka memang menjadi hobi saya.

Saat saya kesunyian, mereka muncul dalam kehidupan. Saat hati dah jatuh sayang, saya harus harus melangkah meninggalkan mereka bersama kenangan.

Terima kasih atas segalanya. Semoga ada laluan bersilang buat kita di takdir yang akan datang.

2 comments:

Nooreena said...

Salam kak su!

Dah pindah Kelantan ke? Huwaa... Tak jumpa punn! :(

Reen rindu akak.. Rindu nak blogging.. Rindu nak merepek kat blog-blog orang.. Huk

Nak Ramadhan ni.. Teringat dulu2 masa lumch hour mesti lawat blog akak.. Baca, komen.

Sekarang dah tak camtu..


Rindunyaaaaa...!!



PS: Hati tak tenteram..

suara said...

Salam Reen,
Balik dgn keadaan tergesa-gesa sbb anak buah nak kawin. Banyak urusan yg belum sempurna. Ramai kekawan yg tak sempat jumpa. huhuhu... Sedihnya!!!

Nape Reen tak boleh nak berblogging skrg ni? Bz sgt ye?

Ini kak su baru dpt online sbb kat rumah internet baru masuk.

PS : Nape ni? Hati teringat apa ni...?